muotoiltu littu-TV
Lu-lu
2011-11-29 08:10:24 UTC
ja taas mä jäin huuli törröllä ihmettelemään,
kun

telkkarissa mainostettiin erään-merkkistä
taulu-tv:tä mm. sen "erinomaisen" muotoilun
vuoksi ... jottas - thäh ! eli

mitäköhän
tollasessa littu-TV:ssä on muka muotoilemista :

kulmat joko teräviä tai pyöreitä ?

no
siinäpä sitä onkin muotoilijalle vaikeeta propleemaa
jo ihan kyllikseen asti ... heh-heh !
Mika Iisakkila
2011-11-29 11:24:11 UTC
Post by Lu-lu
[...]
Joutuuhan japaniankorealainen insinööri vielä päättämään, mihin
kulmaan ja minkä kokoisena pistetään helvetin ärsyttävä sininen ledi.

Kyllä siinä muuten on edelleen vapausasteita vähintään yhtä paljon
kuin lasipullojen kehystämisessä, jos tahtoa riittää. Voisin postata
tähän esimerkkejä, mutta siitä vedetään aina herne nenään, joten en
postaa.
http://www.hut.fi/u/iisakkil/ --Foo.
Heikki Heinonen
2011-11-30 11:19:22 UTC
Post by Mika Iisakkila
Post by Lu-lu
[...]
Sen voi peittää erkalla.

Fuji
2011-11-30 11:02:08 UTC
Post by Lu-lu
kulmat joko teräviä tai pyöreitä ?
Muotoiltu tarkoittaa sitä että reunat on muotoiltu mahdollisimman kapeiksi.
Sitten kun ne reunat on saatu kokonaan pois, niin muotoilijalle voidaankin
antaa potkut.