Sälekaihtimien lyhentäminen?
Jussi
2004-02-05 15:25:16 UTC
Hei!

Onko jollain kokemuksia kaihtimien lyhentämisestä. Minulla olisi muutama
kaihdin, joita pitäisi lyhentää n. 50 mm molemmista päistä. Onko mitään
merkitystä, että kaihtimen pää ( reunimmaisista langoista ) lyhenee 100
mm:stä 50 mm:iin.
Kyseessä ovat lähes uudet kaihtimet ( alle 2 v) ja kun taloon tehtiin
ikkunaremontti, niin lasit pienenivät juuri sen verran.

t. Jussi
Helge Eskelinen
2004-02-05 15:50:52 UTC
Post by Jussi
[...]
Mulla ainakin on onnistunut tuo lyhentäminen hyvin; siihen lyhentämiseen on
semmoset erikoissakset joissa on säädettävä stoppari ettei leikkaa liikaa.
Jyskiltä muistaakseni ne sakset ostin.
Jerk
2004-02-06 06:55:33 UTC
Post by Jussi
[...]
Taitaa olla siis puhe kaventamisesta eikä lyhentämisestä :)
t. Jussi
Ilkka Haapavirta
2004-02-06 07:24:59 UTC
Post by Jerk
Post by Jussi
[...]
Kaihtimien kaventamisesta, säleen lyhentämisestä... ;^)

Ilkka
kaija halmetoja